22 Ekim 2012 Pazartesi

5. SINIF SOSYAL BİLGİLER KONU ANLATIMLARI


Çocuk Hakları Sözleşmesi

Haklar ve Sorumluluklar

Haklarımı Öğreniyorum

Müzeler

Anıtlar

Tarihi Yapılar

Adım Adım Türkiye Özet Konu Anlatımı

Adım Adım Türkiye Özet

Adım Adım Türkiye Kavramları

Atatürk İnkilapları

Atatürk İlke ve İnkilapları Tablo

Dünya Miras Listesinde Türkiye

İllerimizin Özellikleri

Kültür Çeşitliliği

Şiirlerle Bölgelerimiz

Ülkemizin Tarihi ve Doğal Güzellikleri (Resimli)

Ülkemizin Tarihi ve Doğal Güzellikleri

Akdeniz Bölgesi

Bölgeler Haritası

Bölgemizi Tanıyalım Ders Notları

Bölgemizi Tanıyalım

Doğu Anadolu Bölgesi

Ege Bölgesi

Güneydoğu Anadolu Bölgesi

İç Anadolu Bölgesi

İklimin Dağılışı

Karadeniz Bölgesi

Marmara Bölgesi

Yeryüzü Şekilleri

Yeryüzü Şekillerinin Etkileri

Bölgeler

Bölgerimizin Özellikleri (Tablo)

Tarım Ürünleri

Tarımı Etkileyen Faktörler

Ürettiklerimiz

Bilim Adamları

Bilim İnsanlarının Özellikleri

Gerçekleşen Düşler Konu Anlatımı

Telefonun İcadı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder